PCC EXOL Zadanie polegało na odświeżeniu istniejącej strony w opraciu o szablon i fonty klienta. Do strony powstał zestaw ikon. Współpraca: Marta Mossakowska.
Warszawa Stolica Wolności 2018 Warszawa. Stolica wolności jest to cykl wydarzeń w ramach warszawskich obchodów setnej rocznicy odzyskania niepodległości. Miałyśmy możwliość zaprojektowania dla krótkiej animowanej infografiki, promującej pozostawienie wpisu w kapsule czasu. Projekt powstał przy współpracy z Karoliną Dmitriew.
Gra Smak Kocham Jeść które pokazuje, że jedzenie ma znaczenie. Ale nie tylko smak i wygląd jest ważny. Równie ważne, a czasem ważniejsze, są produkty, z których te dania są zrobione. Zorganizowało kolejny event – Gra Smak. Skierowana do wrocławskich firm. Dzięki niej uczetnicy mogli poznać, że to co jemy ma duże znaczenie dla naszego samopoczucia oraz efektywność w pracy. Zakres działań obejmował zaprojktowanie materiałów, zarówno do sieci jak i do druku, promujących wydarzenie oraz stworzenie e-book , który został rozdany uczestniką wydarzenia.
Campo CAMPO to współczesny grill house serwujący argentyńskie steki i autorskie menu z akcentami kuchni Ameryki Południowej. Restuaracja mieści się w budynku Ovo we Wrocławiu. Mielismy przyjemność zaprojektować dla nich stronę. Klientowi zależało, aby strona była prosta, czysta, a zarazem nawiązywała klimatem do wnętrza resturacji.
Ncon Necon jest to norweska firma zamująca się szeroko pojętym konsultingiem. Zakres prac obejmował: opracowanie identyfiacji wizualnej oraz projekt strony internetowej. Wpisany w logo, z połącząnia liter c i o, znak nieskończoności ma koajrzyć się trwałością i wiecznością, rozwiązań jakie proponuje firma. Całość identyfikacji uzupełnia wyrazisty niebieski kolor.
Mała Niedźwiedzica Marka została stworzona z myślą edukacji w zakresie przyrody, ekologii i ochrony środowiska. Zakres pracy obejmujmował projekt logo, akcydensów, ulotek, plakatów oraz strony internetowej. Zastosowana grafika miała być przyjazna zarówno dla dzieci w wieku przedszkolnym, jak i szkolnym. Na potrzeby projektu opracowałam ilustrację, która zostały zaaplikowane na poszczególnych elementach identyfikacji (plakaty, ulotki, wizytówki) oraz stała się wyrazistem elementem firmy.
U Lokusza Współpraca z właścicielami agroturystki zaowocowało nową identyfikacją – logiem, kubkami emaliowymi, stemplami oraz stroną www. Głównym założeniem identyfikacji, było odzwierciedlenie wyjątkowości miejsca oraz jego mieszkańców.