Pakuła

Rebranding rodzinnej piekarni. Nowe logo, patterny i świeże elementy towarzyszące identyfikacji, utrzymane są w prostej i spójnej formie. Monochromatyczność projektu daje możliwość łatwiej i taniej reprodukcji materiałów reklamowych. Na potrzeby projektu powstała również sesja fotograficzna produktów piekarni.

U Lokusza

Współpraca z właścicielami agroturystki zaowocowało nową identyfikacją – logiem, kubkami emaliowymi, stemplami oraz stroną www. Głównym założeniem identyfikacji, było odzwierciedlenie wyjątkowości miejsca oraz jego mieszkańców.

House of Horror

House of Horror to coś więcej niż zwykły dom strachów, który kojarzysz z wesołych miasteczek. To kilkanaście różnych pomieszczeń, w których czekają Cię mrożące krew w żyłach zdarzenia. Projekt identyfikacji wizualnej miejsca obejmował: logo, ulotki, plakaty, elementy do strony internetowej oraz potykacze. W opracowaniu graficznym chcieliśmy odejść od koloru czerwonego, utożsamianego często z tego typu obiektami. Stąd zastosowania czerni, bieli oraz starego, ekologicznego papieru.